Ο Απολογισμός του Τμήματος Τουρισμού για την Τουριστική Περίοδο 2020

Η Σύρος ανταπεξήλθε στις προκλήσεις των καιρών…

          Με αφορμή την ολοκλήρωση της τουριστικής περιόδου για το 2020, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Λιμεναρχείου Σύρου και δεδομένου ότι η έναρξη της τουριστικής σεζόν για φέτος πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο από τον Πρωθυπουργό στη Σαντορίνη, το νησί μας στάθηκε αξιοπρεπώς στο τουριστικό στερέωμα, επιτυγχάνοντας προσέλευση μειωμένη κατά 45% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή χρονιά, η οποία και ήταν μια χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό εν γένει. Ξεπέρασε, μάλιστα, τις προβλέψεις του Υπουργείου Τουρισμού, σύμφωνα με τις οποίες η μεσοσταθμική μείωση για τη χώρα θα ήταν της τάξης του 75-80%. Τα ενθαρρυντικά στοιχεία της φετινής σεζόν οφείλονται σε στοχευμένες δράσεις του Τμήματος Τουρισμού και του Αντιδημάρχου Τουρισμού κ. Παναγιώτη Κουταβά, που κατά τους μήνες Μάρτιο έως Σεπτέμβριο πραγματοποίησε τις ακόλουθες δράσεις:

Μάρτιος

1. Συνεργασία τον ΕΟΤ Πολωνίας – Δυο δημοσιογράφοι – bloggers στο νησί

(1-2/03/2020)

2. Προώθηση της Σύρου μέσω των socialmediaτου Τμήματος Τουρισμού.

3. Συνάντηση με τον Δήμαρχο Μυκόνου για θέματα τουρισμού.

Απρίλιος

1. Διοργάνωση Online σεμιναρίου με καθηγητή κ. Κούτουλα.

2. Προώθηση της Σύρου μέσω των socialmediaαπό το Τμήμα Τουρισμού.

3. Συνάντηση με τον Δήμαρχο Σύρου – Ερμούπολης & τους φορείς του νησιού για τον σχεδιασμό του τουριστικού πλάνου της Σύρου μέσω διενέργειας διαγωνισμού για την ανάδειξη στρατηγικού συνεργάτη.

Μάιος

1. Επίσκεψη τηλεοπτικού συνεργείου του ALPHA. Το τηλεοπτικό κανάλι Alpha και ο δημοσιογράφος Γιώργος Γρηγοριάδης βρέθηκαν στις 03 Μαΐου 2020 στη Σύρο στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής του νησιού μας.

2. Επίσκεψη τηλεοπτικού συνεργείου της ΕΡΤ1 (9-12/05/2020).

3. Επίσκεψη τηλεοπτικού συνεργείου του STAR (23/05/2020).

4. Η Ερμούπολη μονοπώλησε το ενδιαφέρον της δημοσιογράφου Eleni Gage και του αμερικάνικου Travel +Leisure (https://www.travelandleisure.com/…/syros-greek-island-travel). Το άρθρο το οποίο γράφτηκε το 2019 έχει αρχίσει να κάνει ξανά τον γύρο του διαδικτύου. Αναδημοσίευση από το https://menshouse.gr/ (16/05/2020)

5. Dailymail άρθρο για τη Σύρο: “Μια μικρή Ιταλία στην Ελλάδα” (17/05/2020).

6. Συνέντευξη στο περιοδικό sputnik:“Το νησί μας είναι #CovidReady προορισμός” (20/05/2020).

7. Συμμετοχή σε τηλεδιάσκεψη με τον Υπουργό και Υφυπουργό Τουρισμού με Δημάρχους και φορείς των Κυκλάδων.

8. Live συνέντευξη στην ΕΡΤ3.

9. Άρθρο για τη Σύρο www.nationalgeographic.it από την Μαρία Ατματζίδου.

10. Προώθηση της Σύρου μέσω των socialmedia του Τμήματος Τουρισμού.

Ιούνιος

1. Γραπτή Συνέντευξη στην ert.gr

2. Άρθρο για τη Σύρο στο Lefigaro(08/06/2020).

3. Άρθρο για τη Σύρο στο reader.gr (14/06/2020)

4. Άρθρο για τη Σύρο : Syros among the top safest destinations in Europe for post-coronavirus travel in 2020 www.travadviser.com

5. Άρθρο για τη Σύρο: Η Σύρος με την κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα, την εκπληκτική αρχιτεκτονική, τις υπέροχες ακτές και τα παραδοσιακά προϊόντα www.ferryhopper.com

6. Άρθρο για τη Σύρο: “Η Όμορφη των Κυκλάδων” στο online περιοδικό athinea(17/06/2020).

7. Η Σύρος στο νέο ψυχαγωγικό μαγκαζίνο "φλΕΡΤ" της ΕΡΤ1 με τη Νάντια Κοντογιώργη. Η ΕΡΤ1 με το νέο τηλεοπτικό μαγκαζίνο ΦλΕΡΤ, τον δημοσιογράφο Γιώργο Μπέζα και τους Βαγγέλη Μαθά και Θάνο Σπηλιόπουλο επισκέφθηκαν τη Σύρο από το Σάββατο 20 Ιουνίου έως και την Κυριακή 21 Ιουνίου 2020.

8. Το MEGA στη Σύρο 30 Ιουνίου με την εκπομπή “Μίνι Καύσωνας” με τη δημοσιογράφο Εύη Αγγελίνα και τους τεχνικούς Δημήτρη Παπαλαζάρου και Νίκο Παπαγεωργίου.

9. Live συνέντευξη στην ΕΡΤ3.

10. Προώθηση της Σύρου μέσω των socialmedia του Τμήματος Τουρισμού.

11. Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Τουρισμού κ. Αλέξανδρο Βασιλάκη.

Ιούλιος

1. Αποστολή του STAR με τη δημοσιογράφο Νάντια Ρηγάτου για την προβολή του νησιού μας στην πρωινή εκπομπή "Στη Φωλιά των Κου-Κου".

2. Αποστολή του ΑΝΤ1 & ζωντανή σύνδεση με την εκπομπή "ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ" και την Φαίη Σκορδά.

3. Άρθρο του cnbc.com για τη Σύρο με τίτλο: “Headed to Europe? Here are 5 smaller destinations with fewer crowds”.

4. Παραγωγή βίντεο για άτομα με προβλήματα κίνησης, σε συνεργασία με Άγονη Γραμμή-Γόνιμη και Extra Millers.

5. Σύμβαση για την προώθηση της Σύρου με την Marketing Greece.

6. Προώθηση της Σύρου μέσω των social media του Τμήματος Τουρισμού.

7. Συνάντηση με την Ειδική Σύμβουλο του Υπουργού Τουρισμού Δρ. Δέσποινα Πρίνια.

8. Ένταξη της Σύρου στην επικοινωνιακή αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού για τον θαλάσσιο τουρισμό.

Αύγουστος

1. Άρθρο στο theglobalnews.gr, με τίτλο “Syros Looking to Promote its Accessible Tourism Side” για την προώθηση της Σύρου ως προσβάσιμου προορισμού.

2. Στο πλαίσιο της Σύμβασης Marketing Greece: Δημιουργία άρθρου “8 εμπειρίες που θα σε μαγέψουν στη Σύρο”.

3. Άρθρομετίτλο “What to do in Syros Greece - full guide and tips” στοπορτογαλικό site https://omundomechama.com/.

4. Δημοσίευση με τίτλο “Culture and culinary delights on Syros” στο www.thetimes.co.uk, σε συνεργασία με τον ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας.

5. Με στόχο την προώθηση της Σύρου ως ελκυστικού προορισμού, η Marketing Greece κατόπιν σύμβασης με τον Δήμο σχεδίασε και προχώρησε στην παραγωγή ταξιδιωτικού βίντεο με τίτλο “Syros, the classy capital of the Cyclades”, καθώς και στην δημιουργία φωτογραφικού υλικού.

6. Τέσσερις ζωντανές συνδέσεις (mega, ant1, alpha & star) για την προώθηση της Σύρου, σε συνεργασία με το Cyclades24.gr

7. Προώθηση της Σύρου μέσω των social media του Τμήματος Τουρισμού.

8. Συνέντευξηστο BBC RADIO

9. Συνέντευξηστο AIGAIO LIVE 95.8

Σεπτέμβριος

1. Syros Online in the Magazine Båtliv of the Swedish Yacht Owners Association www.batliv.se, σεσυνεργασίαμεΕΟΤΣουηδίας.

2. Syros in the prestigious tourist magazine "Vagabond" of Denmark www.vagabond.info, σε συνεργασία με ΕΟΤ Σουηδίας.

3. Τέσσερις ζωντανές συνδέσεις για την προώθηση του βίντεο ΑμεΑ (ΕΡΤ1, ΦΛΕΡΤ, ΜΕGA, ANT1).

4. Ζωντανή σύνδεση στο πρωινό του ALPHA.

5. Συνεργασία με τα γραφεία του ΕΟΤ σε Παρίσι, Λονδίνο, Ρώμη, Σκανδιναβία, Βερολίνο, Μόσχα, με σκοπό την προώθηση της Σύρου μέσω άρθρων και φιλοξενίας δημοσιογράφων.

6. Πρόσκληση της εκδότριας του περιοδικού VOLTA (Αθήνα - Λονδίνο) Φωτεινής Ανδρουλάκη για την παρουσίαση της Σύρου σε 17 σελίδες του περιοδικού (& στην ηλεκτρονική έκδοση).

7. Προώθηση της Σύρου μέσω των social media του Τμήματος Τουρισμού.

          Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στη συνεργασία του Δήμου με την εταιρεία τουριστικής προβολής MarketingGreece ΑΕ, της οποίας τα αποτελέσματα υπήρξαν ιδιαίτερα αξιόλογα.

          Ενδεικτικά, σας παραθέτουμε συνημμένα τα σχετικά στοιχεία που προκύπτουν από την καμπάνια της Marketing Greece.

Social Media 1

 

Social Media 2

 

Social Media Results

 

Travel Article Result

 

Video Campaign Results

 

fb syrosisland

Go to top